• Sveže novičke iz našega sveta. Kaj počnemo, kje smo prisotni in vse ostale zanimivosti, ki jih želimo deliti z vami.

    NOVIČKE

TROIIN BLOG: IT consultant Natalija Nabernik

Spoznajte naše zaposlene in kaj dejansko počnemo v podjetju Troia. Odločili smo se, da bomo skozi oči naših zaposlenih delili z vami naše zgodbe, izkušnje in naše delo. Poglejte, kaj je Natalija Nabernik, ena izmed naših IT svetovalcev, povedala o svojem delu.

TROIIN BLOG: IT consultant Natalija Nabernik

Ekipi Troia sem se pridružila pred enim letom, kot IT svetovalec, kar vključuje komunikacijo s strankami, analizo obstoječih in načrtovanih poslovnih procesov, oblikovanje rešitev, ki temeljijo na zahtevah naročnika, izobraževanje uporabnikov in nudenje podpore na lokaciji stranke.

Vsak projekt začnemo s pregledom vseh procesov podjetja, skupaj s stranko. Svetovalec nato oblikuje in predstavi stranki, kako bo IBM Maximo pokrival ključne procese v podjetju. Obstoječi delovni proces se lahko spremeni z uvedbo novega informacijskega sistema, zato mora svetovalec najti ravnotežje med obstoječim sistemom in novo prilagoditvijo, pri čemer mora zagotoviti, da so vsi procesi zajeti in da se delo lahko nadaljuje brez težav. V preteklih mesecih smo celoten proces izvajali pri implementaciji IBM Maximo v podjetju Elektro Maribor.

Marca smo začeli z delavnicami, ki so jih organizirali IT svetovalci in vodje projektov v sodelovanju s ključnimi uporabniki Elektro Maribor, da zagotovijo temelje za uspešno izvedbo, določijo kako delati z investicijskimi projekti, projekti za trg in kako upravljajo njihovo vzdrževanje sredstev. V tem trenutku je bil največji izziv pri analizi vseh procesov, skupaj s stranko, saj je uvedba novih informacijskih sistemov zanje pomenila veliko spremembo. Po zasnovi rešitve je potekalo obdobje razvoja in notranjega testiranja, ki mu je sledil maraton usposabljanja uporabnikov, priprava podatkov in testiranje. Ker IBM Maximo ni bil edini IT sistem v procesu, ampak tudi ERP sistem in nekateri drugi IT sistemi, je bilo testiranje in preverjanje, da je vse delovalo pravilno, ključnega pomena. V tem primeru sodelovanje ni bilo le med Elektrom Maribor in podjetjem Troia, vendar so bili v proces kupcev vključeni drugi povezani sistemi IT in njihovi predstavniki. Kot svetovalcu mi je bilo zelo koristno poznavanje delovnega procesa zunanjih sistemov, pa tudi izkušnje, ki sem jih pridobila z delom z ERP sistemi.

Ko je bilo vse postavljeno, je bil naslednji korak izobraževanje ključnih uporabnikov. Skupine okoli 12 ljudi so spoznale novo informacijsko rešitev, s katero bodo morali sodelovati in izobraževati svoje sodelavce. Izobraževanje je lahko vedno velik izziv, saj nekateri uporabniki potrebujejo malo več razlage, nekateri so zelo hitri učenci in vedno obstajajo tisti, ki nasprotujejo vsem spremembam in so manj dovzetni za učenje. Za mnoge med njimi je to prva dejanska priložnost, da vidijo, kako bo izgledal njihov novi sistem za podporo upravljanja premoženja. Tudi če je bil nekdo, ki ni bil v celoti zadovoljen s predstavljeno spremembo v sistemu, so bili vsi zelo sprejemljivi in ​​nikoli niso vplivali na naše delo skupaj.

Na koncu, ne glede na to, kaj počnemo, delo ni nikoli dolgočasno in vedno se je mogoče nekaj novega naučiti, naj gre za vsebino, s katero delamo ali o ljudeh in timskem delu. Zadnja naloga za IT svetovalce, pred odhodom v produkcijo, je pomagati stranki pri pripravi in ​​vnosu vseh podatkov, tako da lahko na dan ko gremo, vse poteka gladko. V tem primeru ni bilo nobenih težav s pripravo. Ko je vse opravljeno, nudimo podporo na lokaciji, tako da ima stranka lažji prehod na uporabo novega sistema.

Odkar smo začeli s proizvodnjo pred mesecem dni, svetovalci vsak dan odhajajo v Elektro Maribor, da nudijo podporo. Prvih 14 dni, je to pomenilo 3. svetovalci vsak dan, zdaj že do 2 na dan da poskrbimo, da smo tam, če je naša pomoč potrebna. Med projekti ustvarjamo vezi. Dlje kot trajajo projekti, tem bolj se utrdijo vezi in odnosi, kar ustvarja timski duh in povezavo med obema družbama in zlasti med svetovalci. Vse to prispeva k pozitivnemu delovnemu okolju, kar olajša in pomaga da še bolj z veseljem opravljam svoje delo.