• Sveže novičke iz našega sveta. Kaj počnemo, kje smo prisotni in vse ostale zanimivosti, ki jih želimo deliti z vami.

    NOVIČKE

BREZPLAČNO do TROIA Service Desk

Ker želimo pomagati podjetjem, ki se v tem kriznem obdobju soočajo s spremembami in prilagoditvami delovnih procesov, ponujamo brezplačno rešitev ITSM (upravljanje IT storitev), za celovit pregled nad storitvenimi zahtevki v vašem podjetju v času epidemije. Do 30.6.2020 vam brezplačno zagotavljamo storitveni center za lažjo organizacijo v času povečanega obsega dela za vse zaposlene, ki v tem kriznem obdobju opravljajo delo od doma.

BREZPLAČNO do TROIA Service Desk

V  času trajanja epidemije, zainteresiranim podjetjem ki opravljajo delo od doma omogočamo brezplačen dostop in uporabo sistema za upravljanje IT storitev ITSM.

Kaj ponujamo:

project

Vzpostavitev procesa upravljanja storitvenih zahtevkov

Učinkovita obravnava storitvenih zahtev in pregled nad številom incidentov, težav in nedelovanjem storitev.

   
ui

Namestitev rešitve v oblaku

Zagotovitev dostopnosti preko brskalnika na internetu za vaše zaposlene, ki opravljajo delo od doma.

   
book(1)

Hitro usposabljanje in uporabniška učinkovitost s samopomočjo za uporabnike

Rešitev vsebuje portal samopomoči za uporabnike in katalog storitev, ki končnim uporabnikom omogočata samostojno reševanje morebitnih težav.

   
risk

Zmanjševanje tveganj 

Zmanjšanje tveganja izpadov poslovanja. 

 

PRIJAVITE SE

 

Ponudba velja do 30.6.2020 za podjetja z 30 + uporabniki, z možnostjo podaljšanja in nadgradnje po dogovoru.

Za več informacij se obrnite na: info@troia.si

prejšnji članek   naslednji članek

vsi članki