BREZPLAČNO do TROIA Service Desk
Ker želimo pomagati podjetjem, ki se v tem kriznem obdobju soočajo s spremembami in prilagoditvami delovnih procesov, ponujamo brezplačno rešitev ITSM (upravljanje IT storitev), za celovit pregled nad storitvenimi zahtevki v vašem podjetju v času epidemije. Do 30.6.2020 vam brezplačno zagotavljamo storitveni center za lažjo organizacijo v času povečanega obsega dela za vse zaposlene, ki v tem kriznem obdobju opravljajo delo od doma.
V času trajanja epidemije, zainteresiranim podjetjem ki opravljajo delo od doma omogočamo brezplačen dostop in uporabo sistema za upravljanje IT storitev ITSM.
Kaj ponujamo:
|
Vzpostavitev procesa upravljanja storitvenih zahtevkov
Učinkovita obravnava storitvenih zahtev in pregled nad številom incidentov, težav in nedelovanjem storitev.
|
|
|
|
Namestitev rešitve v oblaku
Zagotovitev dostopnosti preko brskalnika na internetu za vaše zaposlene, ki opravljajo delo od doma.
|
|
|
|
Hitro usposabljanje in uporabniška učinkovitost s samopomočjo za uporabnike
Rešitev vsebuje portal samopomoči za uporabnike in katalog storitev, ki končnim uporabnikom omogočata samostojno reševanje morebitnih težav.
|
|
|
|
Zmanjševanje tveganj
Zmanjšanje tveganja izpadov poslovanja.
|
PRIJAVITE SE
Ponudba velja do 30.6.2020 za podjetja z 30 + uporabniki, z možnostjo podaljšanja in nadgradnje po dogovoru.
Za več informacij se obrnite na: info@troia.si
prejšnji članek naslednji članek
vsi članki