Nove teme, nova znanja, novi TROIA webinarji
Naši strokovnjaki so ponovno pripravljeni da svoje izkušnje delijo z vami. Pridružite se nam na novi seriji TROIA webinarjev, ki bodo potekali v septembru in oktobru 2020.
ISO 55000 z doc. Dr. Damjanom Maletičem
Dr. Damjan Maletič, ki bo kot gost podjetja TROIA predstavil ISO 55000, je docent na Fakulteti za organizacijske vede, Univerze v Mariboru in prodekan za raziskovalno dejavnost. Njegovo raziskovalno in strokovno delo je usmerjeno v področje obvladovanja fizičnega premoženja, vzdrževanja in managementa kakovosti. Njegova bibliografija obsega vrsto del s področja obvladovanja premoženja in vzdrževanja. Je član Društva vzdrževalcev Slovenije (DVS), član delovne skupine DVS za področje AM (Asset Management), član delovne skupine za AM pri Evropskem združenju nacionalnih društev vzdrževalcev EAMC EFNMS - European Asset Management Committee, European Federation of National Maintenance Societies, član mednarodnega združenja za obvladovanje premoženja (The International Society of Engineering Asset Management - ISEAM) in član tehničnega odbora SIST/TC VZD Vzdrževanje in obvladovanje premoženja pri Slovenskem inštitutu za standardizacijo.
PRIJAVI SE
Vaša prihodnost mobilnih rešitev - Maximo Anywhere
S pomočjo pametnih mobilnih naprav lahko organizacije vseh velikosti v realnem času dobijo potrebne informacije za izboljšanje kakovosti storitev, povečanje zadovoljstva strank in zmanjšanje stroškov in zapletenosti vsakodnevnega poslovanja.
Na webinarju boste spoznali ali nadgradili znanje o Maximo® Anywhere mobilni rešitvi, ki združuje zmogljivosti vseh rešitev za upravljanje sredstev, saj ponuja izdelek enega proizvajalca za izboljšanje produktivnosti. Omogoča takojšen dostop do podatkov o delu in sredstvih s pomočjo pametnih telefonov, tablic in drugih mobilnih naprav.
PRIJAVI SE
Upravljajte, razporedite in dodelite delo z Maximo Scheduler
Maximo Asset Management Scheduler je zbor aplikacij, zasnovanih za lažje upravljanje načrtovanega dela v Maximo.
Zakaj in kdaj ga potrebujete?
- Ko upravljate s ključnimi sredstvi in je potrebno načrtovati delovne naloge
- Ko je potrebno načrtovanje delovnih nalogov glede na razpoložljivost virov
- Če želite prepoznati in upravljati nalaganje virov in razpoložljivost za optimalno porabo virov
- Ko želite pregled in možnost upravljanja urnikov dela, napredovanja do končnih ciljev in dinamično prilagoditev za spremembe in razpoložljivost virov
- Ko želite upravljati odvisnosti med delovnimi nalogi in danimi nalogami.
Če se najdete v katerem od zgornjih zapisov, ali imate kakšna dodatna vprašanja, se nam pridružite na webinarju “Upravljajte, razporedite in dodelite delo z Maximo Scheduler”.
PRIJAVI SE
Praktični prikaz delovanja dinamičnih delovnih planov
Dinamični delovni plani omogočajo računanje potrebnih virov za izvedbo dela glede na podan parameter (vrednost atributa, število enot).
Podprtih je več metod računanja potrebnih virov:
- Statična metoda (vrednosti določene v delovnem planu se ne preračunavajo)
- Sorazmerna metoda (vrednosti določene na delovnem planu se preračunajo glede na število enot ali vrednost atributa)
- Nivojska metoda(vrednost se preračuna glede na določene nivoje)
Zgornje metode in praktični primeri delovanja dinamičnih delovnih planov, bodo s strani strokovnjakov predstavljeni na webinarju.
PRIJAVI SE
prejšnji članek naslednji članek
vsi članki