• IBM CONTROL DESK

    Rešitev ITSM (upravljanje IT storitev), IBM Control Desk, je nadzorni center za upravljanje poslovnih procesov. Omogoča nadzor, upravljanje in skladnost z aplikacijami ter sredstvi, s čimer zavarujemo kritične podatke.

IBM Control Desk za ITSM

IBM Control Desk prinaša celovit pregled nad sredstvi v vašem podjetju saj je zgrajen na ločeni programski platformi. Ta popoln pregled vam omogoča večjo preglednost in analitični vpogled v vaše ITSM procese, kar podpira izboljšanje storitev in zmanjšanje stroškov.

Naša rešitev IBM Control Desk podpira glavne ITIL procese (Information Technology Infrastructure Library) 

  • Upravljanje razpoložljivosti
  • Upravljanje sprememb
  • Upravljanje dogodkov
  • Finančno upravljanje
  • Upravljanje incidentov
  • Upravljanje znanja
  • Upravljanje problemov
  • Upravljanje izvedb
  • Izpolnjevanje zahtev
  • Upravljanje konfiguracij in sredstev storitev
  • Upravljanje kataloga storitev
  • Upravljanje ravni storitev

Dodajanje komponent IBM Control Desk za upravljanje storitev informacijske tehnologije (IT), sprememb, sredstev in konfiguracijskih elementov (CI) k obstoječi IBM Maximo namestitvi je smiselno. IBM Maximo in IBM Control Desk lahko uporabljate skupaj kot eno platformo.​

ZAČNITE DANES, REZERVIRAJTE SESTANEK

PREDNOSTI UVEDBE PROGRAMSKE OPREME IBM Control Desk

  • Transparentno upravljanje z življenjskim ciklom sredstev IT za zagotavljanje zmogljivosti upravljanja inventarja in skladnosti licenc programske opreme

  • Enotna kontaktna točka za upravljanje storitvenih zahtev in upravljanje incidentov

  • Zmanjšano tveganje in integriteta podpornih storitev z upravljanjem sprememb, konfiguracije in izvedb

  • Uporabnost in integracija z dostopom do IT storitev ter z interakcija s procesi upravljanja storitev

  • Zmanjšanje stroškov usposabljanja in uporabniške učinkovitosti s samopomočjo za uporabnike

  • Avtomatizacija, nadzor in upravljanje s pomočjo avtomatskih dostopov uporabnikov za aktivnosti z nizkim tveganjem

  • Pomaga zagotavljati, da spremembe okolja izpada oskrbe ali stroja ne vplivajo na dogovore o ravni storitev (SLA)

  • Ponudniku storitev pomaga povečati dobiček in izboljšati zadovoljstvo strank

  • Prilagodljivost glede namestitve rešitve (na lokaciji stanke ali v oblaku) 

IBM Control Desk popelje vašo organizacijo na novo raven.

ŠTUDIJE PRIMEROV

POVEŽITE SE Z NAŠIM SPECIALISTOM

Pogovorite se z enim od naših specialistov za rešitve in se bolje seznanite z našo ponudbo.

  • *