• TROIA SUPPORT DESK

    Ekipa strokovnjakov, ki zagotavljajo strankam podporo in znanje za njihove IT potrebe. Hiter odziv in prilagojena podpora sta naši prednosti.

Boljša storitev za vaše stranke

Naš Support Desk, ki nam je zaupan v zunanje izvajanje, rešuje incidente in zahteve za storitve, in sicer vodi komunikacijo z uporabniki v primerih izpadov delovanja in načrtovanja sprememb storitev.

Prav tako igra ključno vlogo pri integraciji poslovnih procesov s tehnološkim ekosistemom in širšo infrastrukturo za upravljanje storitev.

Služi kot prva kontaktna točka stranke

  • spremlja incidente
  • naslavlja vprašanja/zahteve uporabnikov
  • zagotavlja komunikacijski kanal med drugimi funkcijami upravljanja storitev in skupnosti uporabnikov.

Poleg teh ključnih funkcij, igra podpora uporabnikom aktivno vlogo pri razumevanju zahtev po spremembah, pri odkrivanju in odpravljanju težav in še pri čem.

Integrirana v druge poslovne procese se uporablja za:

  • Upravljanje z dostopnimi podatki
  • Vzpostavitev ali prenehanje razmerja z dobaviteljem/partnerjem
  • Upravljanje s poročanjem in meritvami
  • Upravljanje neprekinjenega poslovanja
  • Nadzorovanje infrastrukture/storitev

ZAUPAJTE SVOJE TEŽAVE NAŠI PODPORI UPORABNIKOM

Verjamemo, da bolj osebni pristop zagotavlja, da se z vašimi težavami spopadamo učinkovito, kar pomeni, da svojim strankam zagotavljamo boljše storitve.

Lahko se zanesete, da bodo naši strokovnjaki izvedli tudi delo na lokaciji, ko boste to potrebovali – od enodnevnih nalog do večjih nadgradenj ali projektov poslovnega preoblikovanja.

PREBERITE NAŠE ŠTUDIJE PRIMEROV

POVEŽITE SE Z NAŠIM SPECIALISTOM

Pogovorite se z enim od naših specialistov za rešitve in se bolje seznanite z našo ponudbo.

  • *