• PODPORA

    Zavedamo se, da usposobljena podpora zagotavlja boljše in hitrejše reševanje težav in kvalitetnejšo storitev za naše stranke. Na področju upravljanja sredstev imamo že bogate izkušnje, od izvedbe kratkih nalog do zapletenih projektov.

Specializirani smo za podporo strank in reševanje težav

Podpora vključuje:

  • Dosegljivost do 365/24/7 
  • Fleksibilen odzivni čas
  • Programske nadgradnje programa Maximo
  • Usposabljanje
  • Podpora za programsko opremo Maximo
  • Troia monitoring

Podpora po meri, garancija za vse ponujene sisteme

Podporo lahko prilagodimo tako, da ustreza vašim potrebam in lahko pokriva vrsto strokovnih storitev Maximo, vključno s podporo pri uvedbi in reševanje tehničnih težav, programskimi popravki/nadgradnjami, pripravo poročil in splošno sistemsko administracijo.

Naši usposobljeni inženirji vam nudijo tehnično pomoč za vse izvedene sisteme pri naših naročnikih. Tehnično podporo nudimo v garancijskem obdobju in po njem, kot je dogovorjeno v pogodbi o podpori in vzdrževanju. Nudimo vam lahko podporo prve in druge ravni za vso programsko in standardno strojno opremo ter za vse sisteme, ki so na voljo v našem portfelju.

PREDNOSTI PODPORE ZA PROGRAMSKO OPREMO MAXIMO

  • Proaktiven stik z vsemi našimi strankami
  • Naša celotna ekipa za podporo ima po potrebi dostop do strokovnjakov na trgu
  • Zagotavljamo storitve za podporo na daljavo, tako da ima naša ekipa takojšen dostop do vašega sistema Maximo, kar nam omogoča "neposreden" pristop do rešitve problema ali vprašanja
  • Na naše strokovnjake se lahko zanesete da bodo izvedli delo na lokaciji, ko boste to potrebovali – od enodnevnih nalog do kompleksnejših nadgradenj ali projektov poslovnega preoblikovanja.

Ponujamo celovito podporo ter vse ustrezne storitve in rešitve, ki jih potrebujete.

KONTAKTIRAJTE EKIPO ZA PODPORO  

POVEŽITE SE Z NAŠIM SPECIALISTOM

Pogovorite se z enim od naših specialistov za rešitve in se bolje seznanite z našo ponudbo.

  • *